Job 33 van 84


Report this listing

Solliciteren



CORPORATE ACCOUNT MANAGER HR


Functie

Sociaal Secretariaat | HQ: Brussel | Nationaal met focus Antwerpen, Brussel en Gent | Prospectie | 1102594

Over de organisatie

Onze klant is een gekend sociaal secretariaat die hun klanten ontzorgen van alle sociale administratie. Je komt terecht in een hecht team waar enorm veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.

Jouw nieuwe functie

Ben jij een gedreven professional met een passie voor sales en het ontwikkelen van nieuwe zakelijke kansen? Als Corporate Account Manager ben je verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe zakelijke mogelijkheden en het vergroten van de nationale omzet met focus op de regio Antwerpen, Brussel en Gent. Je speelt een cruciale rol in het identificeren en benaderen van potentiële klanten, het ontwikkelen van sterke samenwerkingen en het uitbreiden van het klantenbestand. Met een gestructureerde planning ga je op pad om alle diensten voor te stellen en partner te worden in hun verhaal. Je adviseert de grotere organisaties waar minstens 200 werknemers actief zijn, een grote verantwoordelijkheid dus! Daarnaast ondersteun je ook je collega's in het KMO-segment

Je bent verantwoordelijk voor het volledige salesproces van A tot Z waarbij je je afspraken zelf inplant, een volledige behoefteanalyse doet en op maat gemaakte oplossingen brengt. Alle info bezorg je dan aan het sociaal secretariaat waarna zij het overnemen. Uiteraard blijf je steeds de vinger aan de pols houden om ervoor te zorgen dat alles vlot verloopt. Als een echte ambassadeur ondersteun je ook opleidingsinitiatieven, sales en marketing events.

Jouw profiel

Jouw profiel

  • Minimum 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie in de HR-omgeving is een must!
  • Hunter mentaliteit, je bent niet bang om grote deuren te openen
  • Je bent strategisch ingesteld en wil ambitieuze doelstellingen behalen
  • Perfect Nederlands met een professioneel niveau van het Frans en Engels
  • De commerciële strategie van de onderneming uitwerken
    De jaaractieplannen bepalen (productpromotie, markten waarop kan worden geïnvesteerd, ...)
  • De commerciële dienst van de onderneming organiseren (ontwikkeling van het netwerk, commerciële opleidingen, ...)
  • Budgetten opstellen en beheren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Informatiestromen binnen de commerciële dienst uitwerken (vergaderingen, nota's, richtlijnen, ...)
    Informatie uitwisselen met de commerciële medewerkers

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Je mag voor deze functie als Corporate Account Manager een aantrekkelijk brutosalaris verwachten afhankelijk van ervaring met een jaarbonus en totaalpakket aan extralegale voordelen zoals elektrische firmawagen met laadkaart, gsm, laptop, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, netto-onkostenvergoeding en 31 vakantiedagen.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht